Friday, February 23, 2007

Saspen je

...ptg smlm dpt call anak sedara aku, Umar dr polis central...die kena samun kat perling, sbnarnye kena blocked kat giant skudai pastu penyamun tu bwk p perling...abih semua..so dia p buat report le...srh aku ambik tp aku suruh adik aku ambik sbb aku pun tak familiar jln kat bandar tu...kecohlah skjap dgn mak aku yg membebel tak abis2...dengan bapak die yg tension...boring dgn kerenah anak2 yg tengah naik tu... so ari ni tak taulah nasib bdk tu kena belasah ke...kena kaunseling ke..kena tazkirah ke......

....so moral of the story ....berhati-hatilah kat mana2 pun...sdg dlm rumah pun dah tak selamat lg...pd kawan2 ku ingat jgn parking tpt sunyi, sentiasa kunci kereta masa memandu...elakkan pandu waktu mlm tanpa suami, sentiasa peka dgn org sekeliling...jln2 tak yah pakai handbag lg bagus..di zaman yg semakin tinggi kos sara hidup ni...ramai yg terdesak utk dptkan duit dgn apa cara pun....

2 comments:

Rinuda said...

yo kakak, bile nk update da..

Azahamzah said...

...no idea...dah tau wat ckit2 ok le tu...taun dpn sambung bole...