Thursday, February 8, 2007

Buat blog

Ari ni aku try buat blog ni...sbb org sebuk psl blog..aku pun nak sebuk2 'memblog' gak le...eh ok lah pulak..tp byk lagilah aku nak kene explore ni...psl aku bab2 new technology ni ada sikit blurr...almaklumlah dah nak msk 40 taun ni...byk wire yg dah nak putus ni...

Pg tadi masa nak pegi keje...cilok punye cilok aku tersodok sikit kereta satu mamat ni...nasib baik dia tengah pakai handphone...tp takde kesan pun (aku rasa le) so aku angkat tangan je lah dengan dia..pastu aku terus jalan..kalau dia sebuk nak turun gak...mau jem kat bwh perling tuuu...tkasihlah bro....klu dia aim no keta aku...mau esok die tunggu bwh jambatan tu ....

2 comments:

mizzyana said...

kak...oi...dar2 la nak cilok2...sayangi la kete kancil tur...nie x waja pon die sebat...abis kete calar2..kemek2

Azahamzah said...

yana...rajin2le msk blog aku eh...amacam seronok keje tpt baru..nnti senanglah aku nak buat passport pi bombay...