Friday, February 9, 2007

Hari Jumaat yang Membosankan

hari ni borring sungguh...pg td tengok2 gak klu2 tersaing mamat smlm....tp takde...alhamdulillah..bkn takut...serrrrrramm je....

Bahang raya cina dah start dah...alhamdulillah....kete pun byk masuk...klu macam ni sampai ujung taun mau lebat bonus nih...'kalau'...maklumlah kete pun dah tak boleh jual macam taun2 sebelum....lesu dan beku...nak nunggu proton produce kete baru..tak tau bile...asyik2 replacement model je...drpd tak bela misai, skrg dah bela misai lg bos aku...tension ke ape....

Cite pasal cuti raya cine ni... nak pegi mana eh...aku klu dok rumah tak keje mulalah migrane aku nak datang...tak boleh...mesti kene keluar gak....klu korang nak ajak aku jalan boleh gak....tp partner aku lg dorang tu...mcm bisik-bisik nak balik kedah....kedah lagi...alangkah bestnye klu buat bbq kat tepi pantai...pantai yg redup ade tak...sbb aku allergic nih...cewah

ok..stop sini sbb ade org ngintai akuuuu...

No comments: